2012/02/18

Hurrá, hasznos volt!!

Vélemények a MÜE 5x4 órás tréningjéről

Nem gondoltam volna, hogy ennyi minden belefér négy napba. Annyi útravalót, gondolat ébresztőt kaptam, hogy jó néhány napig kitart a lendület, amivel az új ötleteimet körvonalazom.  Vállalkozóként, munkáltatóként egyaránt tanultam a tréningen.  Munkáltatóként a teszteket fogom kipróbálni az alkalmazottammal. Vállalkozóként pedig „nekieesek” a portfólió elemzésnek, mert szeretnék nagyobb hangsúlyt fektetni a legfontosabb ügyfeleim kiszolgálására. Ehhez okvetlenül szükséges elemezni, kik a legfontosabbak…Nem utolsó sorban fantasztikus vállalkozó hölgyeket ismertem meg, már körvonalazódnak az együttműködések…

 Waliczky Krisztina

Nagyon tetszett, hogy szinte a vállalkozással kapcsolatos összes fontos témát érintettük. Sok útmutatást kaptunk a „hogyan továbbhoz”.Tetszett a családias légkör, az előadók felkészültsége, támogatása, bíztatása.


Ujvári Gabriella


Nagy örömmel vettem részt a tréningen. Nagyon sok hasznos információt adott. Nem csak az önismeretünket erősítettük, de megtanultuk kezelni stresszt, hogy hogyan osszuk be jól az időnket, és hogyan tervezzük a vállalkozásunk pénzügyeit. A tapasztalt és elhivatott (előadók) trénerektől nagyon sok bíztatást kaptunk.Alig várom, hogy  a tettek mezejére lépjek!


Budai Viktória

Nagyon jól éreztem magam, sokat tanultam, köszönöm, hogy részt vehettem…
Pákozdiné Saci

…mások tapasztalatából erőt meríthettem, hogyan lehet ezt csinálni. Személyes fejlődésem szempontjából bebizonyosodott, hogy muszáj „tanfolyamozni”….

Nagy Andi

Ajánlanám a tanfolyamot másnak is, aki vállalkozás indításban gondolkozik. Jó volt a hangulat, és sok info hangzott el, de ami a nagy előnye volt ennek a tréningnek, az a gyakorlatiasság. Az önismeret szempontjából is hasznos volt, sok gondolkodni valót ad a következő időszakra. Köszönöm.

Varga Zsófi


Köszönöm dr. Laczkó Zsuzsának, a tréning vezetőjének, hogy a vállalkozások indításához és sikeres folytatásához egyaránt fontos tudnivalók rendszerbe foglalásával segített, hogy tudatosabb döntéseket hozhassunk.
A különféle tesztek lehetővé tették, hogy felismerjük a bennünk rejlő tartalékokat. Eszközöket is kaptunk ahhoz, hogy miként javíthatjuk tárgyalási készségünket. Hogyan nézzünk szembe a gyakran és egyidőben megtapasztalt magánéleti és vállalkozói konfliktusokkkal.
Tapasztalt vállalkozóként mondhatom, hogy számomra is hasznosak voltak a bemutatott időmenedzsment és streszkezelési technikák.
Kamarás Györgyi

Nincsenek megjegyzések: